ترنّم نظر

قالب پرشین بلاگ


ترنّم نظر
فرهنگی،سیاسی،اجتماعی

سازمان سيا با پول عربستان جوجه اپوزيسيون پرورش مي دهد



رژيم هاي عربستان و قطر كمك هاي چند ده ميليون دلاري در اختيار گروه هاي مخالف ايران از جمله سازمان تروريستي منافقين قرار داده اند.
پايگاه خبري نهرين نت با انتشار اين خبر نوشت: افسران سازمان هاي اطلاعاتي آمريكا، انگليس و فرانسه كارشناس امور ايران، اتاق عملياتي با مشاركت كادر برخي گروه هاي ضدايراني با هدف اجراي فعاليت هاي در جهت بي ثباتي و ناامني در ايران و اختلال در انتخابات، تشكيل دادند.
براساس اين گزارش افسران سازمان اطلاعات آمريكا با نظارت «جان سانو» افسر اطلاعات و مدير عمليات محرمانه توانستند مبلغ 45 ميليون دلار را از كشورهاي عربستان، قطر و امارات با هدف پوشش فعاليت ها و اقدامات تبليغاتي، سياسي و امنيتي عليه ايران جمع آوري كنند و در خدمت مخالفان قرار دهند.
اين برنامه شامل فعاليت هاي رسانه اي و سياسي براي اجراي عمليات خرابكارانه و ترور شخصيت ها مي باشد.
نهرين نت اعلام كرد: محور فعاليت اتاق عمليات به توصيه و سفارش افسران اطلاعاتي ويژه امور ايران، حمله تبليغاتي عليه انتخابات و ايجاد احساس منفي در نزد ايراني ها و القاي تقلب مي باشد آنان همچنين راهنمايي هايي به رسانه هاي جمعي غربي و به خصوص راديو و تلويزيون بي بي سي و صداي آمريكا كرده و به ديگر كانال هاي عربي وابسته به سازمان اطلاعات عربستان مانند شبكه العربيه و الجزيره و شبكه الشرقيه نيز براي انجام حملات رسانه اي و ايجاد ترديد نسبت به صحت انتخابات رياست جمهوري آينده در ايران و ترديد نسبت به سالم بودن آن سفارش كرده اند.
اخيرا طيفي از سلطنت طلبان به كمك بودجه عربستان و مشورت اطلاعاتي انگليسي ها، شبكه تلويزيوني موسوم به ايران فردا را در لندن راه اندازي كردند. پيش از آن و در سطوح مختلف، برخي عناصر مسئله دار نظير مهاجراني و نوري زاده و «محمد-خ» را در مقاطع مختلف از جمله قبل و بعد از فتنه و آشوب سال 88 به بازي گرفتند و اين عده ملاقات هايي با مقامات سعودي در رياض و برخي پايتخت هاي اروپايي داشته اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, ] [ 22:47 ] [ AdMiRaL ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.